حسین بالاپور|یوزیران


حسین بالاپور هستم. فوق لیسانس مدیریت کسب و کار MBA گرایش مدیریت بازاریابی. از سال 90 کار خود را در موسسه تبلیغاتی شروع کردم. در این مجموعه با مفاهیم پایه تبلیغات، برند سازی و بازاریابی آشنا شده و به این مباحث علاقه مند گشتم. بعد از مدت یکسال به سمت سرپرستی رسیدم. سپس وارد صنعت نمایشگاهی شدم. با برگزاری چندین نمایشگاه داخلی در نمایشگاه بین المللی اصفهان در مورد تبلیغات نمایشگاهی و بیشتر آموختم. سپس در سن 23سالگی اولین پوزیشن مدیریت بازاریابی و فروش در صنعت ماشین آلات صنعتی را بدست آورده. و پس از آن در شهر های مختلف ایران پروژه های بازاریابی، برندسازی و فروش انجام داده ام.

سپس با دیدی که از بازار ایران و کشور های همسایه و سلایق مشتریان در این یک دهه بدست آورده، سازمان مشاوره صنعتی یوزیران را تاسیس نمودم.

علاقه شخصی و تخصص بنده به نوع کسب و کار B2B به معنی بیزینس در بیزینس میباشد. (در مورد کسب و کار بیزینس در بیزنیس بیشتر بخوانید)

اکثر موارد آموزش های این سایت تخصصی برای صنایع بی تو بی نوشته میشود ای مطالب برای بقیه بیزنس ها تا حدود زیادی همخوانی دارد زیرا بر اساس مفاهیم علمی و پایه ای بازاریابی نوین و جهانی بوده.

بیشتر افرادی که به من مراجعه می کنند، در زمینه اجرای تبلیغات، بازاریابی یا برندینگ دچار مشکلات پایه ای هستند. این بدین منظور است که با بارگزاری مفاهیم اولیه بازاریابی علمی تا حدود زیادی تغییرات را احساس نموده و با مشاوره صحیح سپس بصورت حرفه ای وارد فعالیت های تجاری خود می شوند.

مشکلات فروش، بازاریابی و تبلیغات در صنایع قدیمی تر به دلیل تغییرات اساسی محیطی و فرهنگی کسب و کار در این یک دهه اخیر بود که این صنایع به دلیل قدیمی بودن سبک و نیروهای سازمانی  قسمت های بزرگی از بازارخود را از دست داده و با مشکلات زیادی روبه رو  گشته اند.

این مشکلات از سال 95 تاکنون باعث ورشکسته شدن سازمان ها و صنایع بسیار موفق شده است. گاهی اوقات با چندین تغییر کوچک ساختاری ما به نتایج بزرگی دست پیدا خواهیم کرد.

خوشحالم که تا به امروز توانسته ایم به همراه تیم متخصص خود، به ده ها کسب وکار فعال در صنایع مختلف در زمینه هایی مثل تهیه و تدوین استراتژی های بازاریابی، تحقیقات بازار، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، بازاریابی محتوا، طراحی وبسایت، سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و … خدمت رسانی کنیم. با تمام توان در تلاشم که با  دانش و تجربیاتمان بتوانیم در جهت توسعه کسب و کارها و پیشبرد اهداف برندها یاری رسان باشم.

ما با همکاری شرکت‌هایی که محصولات آماده فروش یا خدمات بیزنس در بیزینس دارند توانسته ایم زمان فروش محصول/خدمت و سودرسانی آن را کوتاه تر کنیم. ما به‌ویژه به مشتریانمان در موارد زیر کمک می‌کنیم:

*صرفه‌جویی در هزینه معرفی محصول

بسیاری از کسب و کارهایی که توان ریسک زیادی ندارند، توانسته اند با مدیریت هزینه‌ها، استفاده از ابزار نوین و رسانه های رایگان محصولشان را به بازار به خوبی معرفی کنند. بسیاری از مجموعه های مراجعه کننده، پس از اجرای پروژه تبلیغاتی، توانستند در ماه اول ۲۷%، ماه دوم ۲۵% و ماه سوم ۲۹% به سودآوری خود بیافزایند.

*تهیه سبک فروش، آموزش و تشکیل تیم فروش:

ما با هدفمند کردن مذاکرات تجاری پایه گذاری سبک فروش نوین(فروش برخط و معاملات تجاری دیجیتالی و اعتماد سازی های لازم) از مراجعه حضوری مشتریان کاستیم و زمان بیشتری برای تیم خود فراهم آوردیم که برای ساپورت بیشتر بر مشتریان بیشتری تمرکز کردیم همچنین با پیاده سازی سیستم CRMو کنترل پروژه بصورت منظم تر در نحوه پیگیری ها کنترل بیشتر بر بازار بدست آوردیم.

*افزایش قدرت برند: 

اقدامات اصولی برای یک کسب و کار، باعث می شود برند،  اقدامات بازاریابی صحیح بصورت همزمان در تمامی حوزه های بازاریابی ایجاد هم افزایی کرد. تصویر زیبایی از برند به نحوی صحیح در ذهن مشتری شکل بگیرد باعث می شود میزان تکرار فروش را افزایش دهد

اسکرول